maandag 8 december 2014

Slangenkuil

Een schrijver van studentenblad Propia Cures beklaagde zich eerder dit jaar over de hoeveelheid gekken die op zijn Facebook waren beland. 'Sinds ik iedereen heb geblokkeerd die iets mij onwelgevalligs schreef over de crash van vlucht MH17 zie ik ook beduidend minder holistische Youtubevideo’s, chemtrailfotoalbums en vragenlijsten die moeten bepalen welke van de zeven archetypische oerpersoonlijkheden ik heb.'

En: 'Hoe deze volstrekte malloten in mijn lijst terecht zijn gekomen weet ik niet, dat wil zeggen, ik weet van elk van de personen die mij zo het kapitalistische bloed onder de biologisch afbreekbare nagels vandaan halen, hoe ik ze ken. Ik weet alleen niet hoe en wanneer ze zijn afgegleden naar de volkomen krankzinnige Niburu-slangenkuil waarin ze nu rondkronkelen, het schuim op de mond, krijsend over de illuminati en het zionistisch wereldcomplot, zonder overigens te weten hoe je illuminati spelt, of wat een zionist nu eigenlijk is.'

Maar de Niburu slangenkuil is niet gestopt natuurlijk. Die kraaide victorie toen het bericht kwam dat aantal familieleden van de slachtoffers van vlucht MH17 hun onvrede hebben geuit over het Nederlandse onderzoek naar de oorzaak van de ramp. Ze willen dat de Verenigde Naties het onderzoek gaat leiden.

Je moet de main stream media lezen om te ontdekken wat er werkelijk aan de hand is, want de MH17 plotters maken er zoals te doen gebruikelijk weer een potje van. Het gaat om een groep van twintig nabestaanden uit Nederland, België, Duitsland en de VS die vinden dat het onderzoek te traag verloopt, en niet begrijpen waarom er nog altijd geen conclusies zijn getrokken over de oorzaak van de ramp. Dat laatste lijkt niet zozeer opzet, als wel voorzichtigheid van de kant van de Nederlandse onderzoek. De schuldvraag is niet echt makkelijk te beantwoorden, in tegenstelling tot wat de stuurlui aan wal beweren.

Maar wat doen plotters? Ze grijpen dit nieuws natuurlijk aan om hun eigen krankzinnigheid te bewijzen, wat er zo ongeveer op neerkomt dat MH17 met opzet is neergeschoten om de oorlog aan Rusland te verklaren. Niet dat dat laatste is gebeurd natuurlijk. 

'Volgens de brief is een echt onafhankelijk internationaal onderzoek de enige mogelijkheid om achter de waarheid te komen en te zorgen dat de daders uiteindelijk voor een rechter komen.' Die laatste regel heeft Ninuru.co letterlijk uit zijn dikke duim gezogen.

Overigens schrijft Niburu, die in een moeite door ook nog meldt dat de Grays de VS een ultimatum hebben gesteld, dat de VN natuurlijk niet het orgaan is dat het onderzoek moet verrichten, want 'de gedoodverfde kandidaat voor de één-wereld-regering (NWO).'

2 opmerkingen:

  1. Ja, dat van die Grays is echt hilarisch -- alsof Aliens ons ineens gaan landen en ons de les willen leren... Die lui van Niburu/worldunity/urubin ect ect zouden eens een keertje een uitstapje naar de lokale psychiater moeten gaan en zich flink laten doorlichten, de malloten! Want zolang we niet verlost zijn van al dat soort sites blijft de waanzin vloeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. BlikopNosjournaal kan er ook wat van. Ze halen steeds nieuwe filmpjes, complotten en weet ik wat er bij om maar niet hun geliefde leider Poetin te hoeven beschuldigen. Ook is er nergens compassie te ontdekken voor de nabestaanden van MH17, alleen hun eigen ego en hun eigen gelijk telt. Nu halen ze weer SU25 theorie weer naar boven en natuurlijk is er weer iemand die de Joden de schuld geeft. Net zo gek als het Kat-clubje dus.

    BeantwoordenVerwijderen